מהן אפשרויות קבלת המוצר?

איסוף עצמי

יש לבצע הזמנה טלפונית לפחות שעה לפני ההגעה למשרדינו. ניתן לשלם במעמד קבלת הסחורה                                                

שליח

הזמנות מעל 300 ₪ נשלחות בחינם לבית הלקוח, באמצעות דואר שליחים של דואר ישראל

דואר חבילות

הזמנות מעל 30 ₪ נשלחות בחינם באמצעות דואר ישראל - אישור קבלת דבר דואר מגיע לתיבת הדואר ויש לגשת עימו לסניף המצוין לצורך קבלתו.

הזמנות אשר סכום הקניה הינו פחות מ-30 ₪ מחויבות בדמי משלוח בסך 10 ₪

משלוח מיוחד

בהזמנת מוצרים של חברתINKARNATION , אשר סך ההזמנה הינו 170-270 ₪, ניתן להוסיף 9 ₪ בלבד ולקבל המשלוח באמצעות שליח עד הבית                

מהו זמן קבלת המוצר?

עד 7 ימי עסקים מלמחרת ההזמנה

בדואר חבילות/ רשום

עד 3 ימי עסקים מלמחרת ההזמנה

שליח

עד שני ימי עסקים, באזור גוש דן בלבד (אזור חלוקה מוגבל), לעסקים בלבד

נהג שלנו

מהו אופן התשלום?

כרטיס אשראי

בר תוקף

מזומן

במשרדינו בלבד/ במשלוח עם נהג שלנו בתאום מראש

האם ניתן לחלק לתשלומים?

עד 300

תשלום אחד

300-1000 ₪

עד שלושה תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה

מעל 1000 ₪

עד חמישה תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה

האם ניתן לתאם הגעה?

שליח של דואר ישראל מגיע ליעדו ללא תאום מראש. במידה ואינך נמצא, תושאר לך הודעה עם מספר טלפון לצורך תאום מסירה חדש. ניתן לעקוב אחר המשלוח באמצעות תעודת דרך באתר דואר ישראל www.postil.com . 

לקבלת מספר תעודת הדרך אנא פנה אלינו טלפונית/ בדואר האלקטרוני.

מהן אפשרויות ביצוע הזמנה?

טלפונית

בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00, במספר חינם 1800-40-10-40

אתר

באמצעות בחירת שם משתמש וסיסמא

מהן אפשרויות ביטול הזמנה?

דואר שליחים

ניתן לבטל הזמנה ביום ביצועה עד השעה 16:00.

לאחר משלוח החבילה יש להמתין להגעתה ליעדה, ולאחר מכן לשולחה בחזרה אלינו על חשבונך.

לאחר חזרת החבילה למחסננו אנו נזכה את תכולתה

דואר רגיל/ רשום

אם טרם יצאה, ניתן לבטלה עד סוף יום העבודה (חבילות אלו יוצאות ממחסננו בוקר בבוקרו).

לאחר משלוח החבילה, ישנן שתי אפשרויות: 

1. לא למשוך החבילה מסניף הדואר, להמתין עד חזרתה אלינו - תהליך אשר אורך כחודש ימים. לאחר חזרת החבילה למחסננו אנו נזכה את תכולתה.

2. למשוך החבילה מסניף הדואר ולשולחה ישירות אלינו עם מכתב בקשה לביטול - תהליך אשר מקצר את זמן הגעת החבילה. לאחר חזרת החבילה למחסננו אנו נזכה את תכולתה

המוצר פגום, מה עושים?

במידה וקיבלת מוצר פגום/ מקולקל, אנא פנה אלינו טלפונית בהקדם האפשרי, ואנו נדאג לטפל בבעיה לשביעות רצונך המלא.

במידה והבעיה במדפסת, אנא פנה אל נותן השירות והאחריות, אשר פרטיו רשומים בתעודת האחריות ו/או בחשבונית.

*שנת אחריות על טונר/ על ראש דיו תקפה אך ורק בשימוש של עד 60% מהכמות במוצר**

האם ניתן לקבל מכם תמיכה טכנית?

אנו נענה כמיטב יכולתנו לגבי כל מוצר אשר נקנה דרכנו. ניתן לפנות אלינו טלפונית/ בדואר האלקטרוני.

שאלות לגבי מדפסות יש להפנות לנותן השרות.

אין לי דיסק התקנה למדפסת. מה ניתן לעשות?

אם ברצונכם להתקין את המדפסת מחדש ולא הצלחתם למצוא את דיסק ההתקנה המקורי ניתן להוריד את התוכנה מאתר היצרן.
לנוחותכם, צירפנו בהמשך קישורים לאתרים אלה. נא לבקר באתר של יצרן המדפסת שלכם, לחפש את דגם המדפסת שלכם, ולהוריד את התוכנה למחשב.
בחלק מהאתרים תוכלו למצוא גם חוברת הפעלה על המדפסת.

אפסון epson לקסמרק lexmark קנון canon
ברדר brother hp זירוקס xerox

קניתי מוצר ואני מעוניין להחזירו, מה עליי לעשות?

ניתן להחזיר כל מוצר, ככל שהדבר אפשרי או סביר, באריזתו המקורית, וככל שהדבר אפשרי או סביר, ללא כל פגיעה, תוך 14 יום מקבלת המוצר או מקבלת מסמך הגילוי, לפי המאוחר ביניהם, ואנו נזכה את מלוא ערכו של המוצר המוחזר תוך 14 יום מקבלת הודעת הביטול, באותו האופן אשר בו שולם.

לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל הרעה בערך המוצר.  

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪, לפי הנמוך ביניהם, והצרכן יחזיר את המוצר לחברה על חשבונו.

כתובת להחזרה: רחוב הרכס 43, א.ת. מודיעין, או לת"ד 1766, א.ת. חולון, מיקוד: 58117.  

בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, לא ייגבו דמי ביטול, והחזרת המוצר תעשה על חשבון החברה.

לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים פסידים, כלומר מוצרים הניתנים להעתקה, אשר הצרכן פתח את אריזתם המקורית (כגון: מדיות לצריבה).

האם ניתן להחזיר מתכלים ריקים לצורך קבלת זיכוי?

זהו שרות הניתן לעסקים בלבד. ניתן להחזיר טונרים בלבד.

טונר מקורי

זיכוי על סך 10 ש"ח כולל מע"מ

טונר תואם 

זיכוי על סך 5 ש"ח כולל מע"מ

**כאשר ההזמנה נשלחת באמצעות שליח של דואר ישראל, ניתן להחזיר מינימום שלושה טונרים, ארוזים בחבילה אחת.

 נא לידע על כך מראש**

מה ההבדל בין מוצר מקורי / חליפי (תואם)/ ממוחזר?

מקורי

מוצר של היצרן בלבד

חליפי (תואם)

מוצר חדש של חברה אחרת אשר תואם למוצר המקורי

ממוחזר

מוצר אשר מולא מחדש בדיו/ באבקה (טונר), ואשר הוחלפו בו מס' חלקים על-מנת שאיכותו תהיה כבמקורי                                

**הכמות במוצר חליפי/ ממוחזר זהה לכמות במוצר המקורי ולעיתים אף גבוהה יותר**

האם המוצרים המפורסמים באתר הינם חדשים/ מתצוגה /מחודשים?

המוצרים אשר אנו  מוכרים הינם חדשים לגמרי!                                                                          

מדפסות נפתחות לצורך החתמת תעודת אחריות ו/או לצורך הדבקת מדבקת לוגו OFFICER בלבד.

האם יש לעסקים מחירים מיוחדים?

לאתר Officer יש מחלקה הנקראת "אופיסר לעסקים". ניתן להירשם בדף הבית ולציין את סוגי המדפסות אשר ברשות החברה, ונציגת המחלקה תשלח בהקדם הצעת מחיר עם מחירים אטרקטיביים יותר מאלה המופיעים באתר. 

האם האתר מאובטח?

אתר זה מאובטח בפרוטוקול .ssl כל הפרטים אשר מועברים אלינו הינם מוצפנים. אנו מתחייבים שלא להעביר את הפרטים לצד שלישי למעט לחברות כרטיסי האשראי. במידה ובחרתם שלא לציין את פרטי כרטיס האשראי, אנו ניצור עמכם קשר לצורך כך.

האם אתם שולחים לכל מקום בארץ?

אנו משתמשים בשרותיה של חברת דואר ישראל, אשר מספקת סחורה לכל חלקי הארץ, למעט לאתרים/לישובים מסוימים. לרשימת הישובים אנא לחץ כאן .

האם ניתן לשים במדפסת ראש דיו/ טונר תואם ומקורי יחדיו?

לייזר צבעונית

עדיף לשים סט שלם מאותו הסוג להשגת האיכות הגבוהה ביותר

הזרקת דיו

ניתן לשים יחדיו ראש דיו מקורי וראש דיו תואם והאיכות שתתקבל תהיה זהה

האם יש הנחת מזומן?

לא, אך נשמח להעניק לך מתנה בביקורך במשרדנו.

האם המוצרים באתר קיימים תמיד במלאי?

כל המוצרים המפורסמים באתר קיימים במלאי השוטף.

אם קרה והמוצר אינו במלאי עקב נסיבות חריגות, אנו נדאג ליידע על כך תוך יום עסקים. במקרה זה, אין אנו מחייבים את כרטיס האשראי בטרם אישר הלקוח עיכוב בקבלת ההזמנה.

האם ניתן להזמין עבורי מוצר שלא קיים באתר?

אנא פנה אלינו טלפונית/ בדואר האלקטרוני, אנו נבדוק זאת ונחזור אליך במהירות האפשרית.

האם יש הנחה/הטבה ללקוח חוזר?

בהחלט כן מדי פעם בפעם אנו שולחים בדואר האלקטרוני קופוני הנחה.

מה לעשות במקרה ואינני זוכר את שם המשתמש ו/או את הסיסמא?

אנא פנה אלינו טלפונית/ בדואר האלקטרוני, מסור את שמך המלא ו/או את כתובת הדואר האלקטרוני שלך ואנו נמסור לך את שם המשתמש ו/או את הסיסמא.

למה לקנות אצלכם ולא אצל אחרים?

אמינות, מקצועיות, איכות, מחיר מצוין ותודעת שרות גבוהה!